jepser Postad 29 augusti 2009 Postad 29 augusti 2009 Hej! För några veckor sedan hade fjärde versionen av min hemsida premiär. Jag skulle vilja ha lite förbättringsförslag osv. Sidan är en filmsida, med recensioner, artiklar, forum med mera. Med tiden ska natruligtvis sidans innehåll utvecklas och funktionerna bli fler. Adress: http://piersfilm.se Mvh Jesper 0 Citera
carbe Postad 29 augusti 2009 Postad 29 augusti 2009 Hej! Du har verkligen utvecklats mycket! Jag tycker det är skitsnyggt, precis en sådan hemsida som jag gillar. Nu när Looping Film inte finns längre är det utomordentligt att i alla fall du fortfarande håller på med sådana sidor. Lustigt är att det var precis just en sådan slogan jag tänkte använda till nya versionen av Looping: "sidan för dig som älskar film" - men du var ju först! :) Nog om mig. Jag tyckte sidan var lätt att hitta på, snygg, ganska stilren och många härliga bilder. Det kan bli tråkigt med för mycket text, därför gör bilderna sidan mer livad. Det är perfekt att du skriver recensioner! Sådant är väldigt roligt att läsa, speciellt om de är väldigt personliga. Haha, ser nu också att din registreringsfunktion ser EXAKT likadan ut som min gjorde. ;) Lycka till med hemsidan i fortsättningen! Ska bli kul att följa. 0 Citera
jepser Postad 30 augusti 2009 Författare Postad 30 augusti 2009 Tack så mycket, kul att sidan uppskattades! Angående vår liknelser: se PM. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.