02simond Postad 22 augusti 2009 Postad 22 augusti 2009 Tja Kolla gärna in Eneles Films nya musikvideo "Skaka på dig" av Parham. http://www.youtube.com/watch?v=ffrhJ0OsQlo Ciao 0 Citera
bassbucket Postad 23 augusti 2009 Postad 23 augusti 2009 Snyggt filmat. Trodde dock den där voicecodern dog typ 1 år efter Cher´s låt...som heter något jag inte kommer ihåg. 0 Citera
02simond Postad 23 augusti 2009 Författare Postad 23 augusti 2009 Snyggt filmat. Trodde dock den där voicecodern dog typ 1 år efter Cher´s låt...som heter något jag inte kommer ihåg. Tack, vi hade faktiskt möjligheten att jobba med Red med den här videon för första gången så man känner att det finns mycket outnyttjat kvar i den kameran 0 Citera
Raibzer Postad 23 augusti 2009 Postad 23 augusti 2009 Gillade filmen skarpt! Som många andra har skrivit på youtube, ser riktigt proffsigt ut. EDIT Glömde bort att skriva att jag tyckte låten var skön också. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.