Daniel Hållquist Postad 11 november 2004 Postad 11 november 2004 Jag älskar, älskar, älskar den filmen Vet någon var jag kan få tag manuset? Är grymt imponerad hur manuset är konstruerat 0 Citera
Ior Postad 11 november 2004 Postad 11 november 2004 Google är vår vän :) -> http://www.dailyscript.com/scripts/lost_in_translation.pdf Filen består dock av inscannade dokument, så texten är inte kopierbar eller så. :( 0 Citera
Daniel Hållquist Postad 11 november 2004 Författare Postad 11 november 2004 Tack så hemskt mycket! Daniel 0 Citera
blund Postad 12 november 2004 Postad 12 november 2004 Härligt att du nämner Lost in..! Den är sååå älskvärd! Går inte att beskriva hur hur den här så underbart avskalade historian berörde mig. Undrar om man nånsin kommer få se nått sånt här igen. Synd bara att jag inte såg den på bio. :( 0 Citera
Pandan Postad 15 november 2004 Postad 15 november 2004 Den e tokbra, men måste faktiskt säga att ja sett en bättre sen dess på bio... Eternal Sunshine, fan va bra den var!! Ha det! 0 Citera
Daniel Hållquist Postad 23 november 2004 Författare Postad 23 november 2004 [citat=Pandan]Den e tokbra, men måste faktiskt säga att ja sett en bättre sen dess på bio... Eternal Sunshine, fan va bra den var!! Ha det![/citat] Herregud, jag kom precis hem ifrån Eternal Sunshine In The Spotless Mind, och Pandan har rätt, den är fantastisk, till och med bättre än Lost In Translation som jag älskar hängivet 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.