RasBat Postad 2 augusti 2009 Postad 2 augusti 2009 jag håller på med ett projekt i CS4 och det går jätte bra tt redigera i projektet, jag får inga fel meddelanden, men då jag ska exportera, så fryser sig exporterings programmet. är det någon som haft samma problem? och i så fall hur löste ni det? jag sitter med en mac, men det ska inte vara något problem tycker jag. 0 Citera
Kimster Postad 2 augusti 2009 Postad 2 augusti 2009 Vilket format redigerar du i och vilket format och codec exporterar du till? Har du några effekter, plugins motsv som använts? Har du uppdaterat CS4 och har aktuella drivrutiner för grafikkort osv? Ju mer detaljer du kan ge desto enklar blir det för en annan att hitta eventuell källa till problemet 0 Citera
RasBat Postad 3 augusti 2009 Författare Postad 3 augusti 2009 http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.a2b8953d81.jpg här bör nog visa mina inställningar. sen har jag en colour correction på. men det borde inte påverka. det som är sjukt är att andra projekt, som bla kan vara större går helt utan problem att rendera ut 0 Citera
Kimster Postad 3 augusti 2009 Postad 3 augusti 2009 Ser okej ut. Men har du senaste uppdateringarna för Premiere? 0 Citera
RasBat Postad 3 augusti 2009 Författare Postad 3 augusti 2009 yes har allt senast. men förstår ändå inte varför den inte vill sig. det fryser sig efter en stund i media encoder. och måste tvångsavsluts. 0 Citera
Max_H Postad 4 augusti 2009 Postad 4 augusti 2009 Börjar den exportera alls? Vilken CC har du använt? //Max 0 Citera
Max_H Postad 5 augusti 2009 Postad 5 augusti 2009 händer ingenting. cc? Color Correction. Det finns flera olika varianter av just Color Correction. /Max 0 Citera
RasBat Postad 5 augusti 2009 Författare Postad 5 augusti 2009 jag har använt color balance rgb curves noise HLS auto RGB color correction fast color correction 0 Citera
Max_H Postad 5 augusti 2009 Postad 5 augusti 2009 Testa att temporärt ta bort/deaktivera noise HLS Auto. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.