Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har en seq på tre minuter som är på seq och det är en fil med greenscreenfilter på, när jag lägger dit bilder under i annat spår så får jag hela tiden rendera, det blir rödmarkerat hela tiden , beror det på systemet eller är det nån inställning, jag kör hdv och har det inställt på seq , det tar ju alldeles för lång tid varje gång jag byter bilder i bakgrunden till greenscreenspåret. Tacksam för svar

Postad
Jag har en seq på tre minuter som är på seq och det är en fil med greenscreenfilter på, när jag lägger dit bilder under i annat spår så får jag hela tiden rendera, det blir rödmarkerat hela tiden , beror det på systemet eller är det nån inställning, jag kör hdv och har det inställt på seq , det tar ju alldeles för lång tid varje gång jag byter bilder i bakgrunden till greenscreenspåret. Tacksam för svar

I timeline en knapp längst upp till vänster. Ändra RT så det blir lite snällare.

/KN

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...