LostConnection Postad 16 juli 2009 Postad 16 juli 2009 Hej. Sitter i en tråkig situation just nu. Jag har målat en massa bilder och klippt ihop en massa scener till en liten tecknad film. Sammanlagt blir den ungefär en kvart, men problemet är att jag inte kan klippa ihop den. Jag kör med det fattigaste video-redigerings programmet som finns, windows movie maker. Gav även AVS Video Editor 4 en chans, men den var inge vidare heller. Den förstörde kvalitén på några klipp, vilket var kul. Just nu försöker jag klippa ihop hela skiten, och movie maker är ju så bra på att samarbeta. Den hänger sig stup i kvarten, och bilderna slutar röra på sig bara sådär. Tror jag stängt ner och öppnat programmet cirka 50 gånger idag, det börjar bli lite tjatigt. Det är inte värt det heller, eftersom det verkar som att jag inte kommer kunna spara projektet ändå. Det här händer: http://img165.imageshack.us/img165/5201/fuckyoumoviemaker.png Jag har lust att börja om från början och klippa om allting, fast med ett videoredigerings program som jag kan lita på. Finns det något bra freeware, eller ska jag bara ta och snatta adobe premier eller sony vegas? Mina krav till ett video-redigerings program är inte alls höga. Så länge man kan lägga på flera ljudspår och text på filmen, samt tona klippen, så är jag nöjd. Tack för er tid. //Tim 0 Citera
LostConnection Postad 16 juli 2009 Författare Postad 16 juli 2009 Tack. Ska kika på det med en gång :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.