tomasz1985 Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Varför får jag så kass kvalité på mina filer som jag exporterar i .avi? Jag har exprimenterat med panoreringar och zoomningar på still bilder och bilderna är i hög upplösning. Jag har på högsta export kvalité också. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e93mw Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Har haft samma problem själv en gång i tiden. Förmodligen har du kvaliten för kompisitionen i fråga inställd på "draft" istället för "best". Draft är default av någon anledning. Till höger om "Source name" har du åtta ikoner. Den tredje är "Quality". Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Komprimering? Säker på att du kör ut i fields? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts