Myself_for_president Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 Nu är jag knäckt. Verkligen. Jo, detta är mitt problem; När jag ska föra över bild samt ljud från min samsung kamera till datorn genom premiere så (ibland) kommer inte ljudet med, eller så kommer ljudet avsevärt mycket efter. Anledning? Dunno. Därför frågar jag nu alla kunniga männsikor här på Voodoofilm. För övrigt vilka inställningar bör man ha i det stora hela? Tack på förhand Myself For President!! 0 Quote
Robilibob Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 min kompis hade samma problem med sin samsungkamera, vet inte vad felet är, kanske märket;) Har det funkat innan eller är det första gången du försöker? 0 Quote
Myself_for_president Posted November 10, 2004 Author Posted November 10, 2004 nä. jag har försökt innan med en hel massa olika inställningar. Ibland kan deet bli bra , men oftast blir det såhär. 0 Quote
Recommended Posts