amazon Postad 30 juni 2009 Postad 30 juni 2009 tjena. jag har en toppen idé som jag har börjat skriva manus till, jag är inte så insatt i det här med film grejer men det är sjukt skoj och jag lägger sjukt mkt tid på det. har ni nåt tips på hur jag ska få ut mer av min idé/idéer?? tack 0 Citera
Ladiesman Postad 30 juni 2009 Postad 30 juni 2009 tjena. jag har en toppen idé som jag har börjat skriva manus till, jag är inte så insatt i det här med film grejer men det är sjukt skoj och jag lägger sjukt mkt tid på det. har ni nåt tips på hur jag ska få ut mer av min idé/idéer?? tack Vet inte riktigt vad du vill ha tips om.. Du kanske kan säga din idé så hjälper det? Skulle vara intressant att höra om den om inget annat. 0 Citera
Kim-O Postad 30 juni 2009 Postad 30 juni 2009 Det främsta är väl att skriva klart manuset för idén och se hur det blir, eller eventuellt en synopsis, om det är för en långfilm. 0 Citera
Carl W Postad 1 juli 2009 Postad 1 juli 2009 Diskutera dina idéer någon. Han/hon kanske kan hjäpa dig att fylla på med nya idéer och komma med åsikter! 0 Citera
amazon Postad 7 juli 2009 Författare Postad 7 juli 2009 okej.. testa lite igår med en kompis. fan vad mkt mer man fick ut.. tack så mkt för tipset. 0 Citera
moviedirector88 Postad 4 augusti 2009 Postad 4 augusti 2009 Hej, har du tänkt o försöka filma den sedan, eller vill du sälja den? Om du t.ex. ska sälja den i USA så är det starkt rekomenderat att vara inskriven i Writers Guild of America, där kan du lämna in dina manus samt skriva in dig för 5 dollar o dina manus är 100% säkra där utan att någon kan ta den, du ska även skaffa en agent för annars (vad jag vet) så vill inte bolagen göra en deal utan att man har en agent. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.