Jump to content

Recommended Posts

Posted

nja, jag tror du har lite kvar att göra...Filmen var väldigt långtråkig, voice-overs var värdelösa (framförallt ljudet!!! det han sa var bättre men inte bra) musiken var inte heller nå bra (tyckte det inte passade) ljudet i sig var inte heller så bra men däremot miljön var helt ok!=)

tänk på att jag skriver det som konstruktiv kritik, inte personlig kritik (även fast det kanske kan verka så) Med lite mer arbete så kan det kanske bli nå bra i framtiden!=)

Posted

hej

Gjorde ni den på 3 timmar?

Förklara isåfall varför solen i början av filmen står i väst och i slutet i öst!

solen flyttar sig inte så långt på tre timmar!!

För övrigt en bra film

p.s. kan du förklara det där " mellan två fronter men ändå en del av dom båda"?

keep it up soldier

Posted

Det är bra gjort för att vara en 3 timmarsfilm. Men visst finns det mkt som kunde varit bättre. Tror dock att ni själva är medvetna om det. Nästa gång borde ni göra ett riktigt seriöst arbete, lägg tid på manus och så. Gör ni det tror jag att det kan bli riktigt bra. Gillade miljöerna och rekvisitan var ju inte dålig.

Filmen var kanske lite seg och ogenomarbetad men jag tror ni kan bara ni satsar lite mer.

Lycka till!