Stoltz Postad 31 maj 2009 Postad 31 maj 2009 En film vi gjort lite spontant. Vi deltar i en klipptävling med denna så vi försökte fokusera mest på detta. Väldigt intern humor utlovas. Hoppas ni gillar de :) 0 Citera
bassbucket Postad 31 maj 2009 Postad 31 maj 2009 Er interna humor säger mig inte mycket. Kollade på 3min. Klippningen verkade okej, men tråkig. Det som jag vill att ni gör är att ni textar filmen för varken hör eller uppfattar vad ni säger. Det kan vara er dialekt som ställer till det. Låter nästan som skånska? 0 Citera
Stoltz Postad 31 maj 2009 Författare Postad 31 maj 2009 Er interna humor säger mig inte mycket. Kollade på 3min. Klippningen verkade okej, men tråkig. Det som jag vill att ni gör är att ni textar filmen för varken hör eller uppfattar vad ni säger. Det kan vara er dialekt som ställer till det. Låter nästan som skånska? Tråkigt att du ej såg hela :( Men haha nej vi tänker inte texta skiten. Det är Skånska... Lyssna bättre :) Sen är ljudet lite halvkasst. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.