Desertwalker Postad 27 maj 2009 Postad 27 maj 2009 Hej, Har varit rätt så inaktiv på voodoofilm delvis för att alla projekt jag har haft har som legat på is men nu har jag tagit fram arbetshandskarna och ska försöka fixa fram en dokumentärfilm nu till den 16e juli. Dokumentärfilmen kommer att handla om thrashmetalbandet Enemy Within. Vi kommer där att följa deras "vardag" som artister med rep, förberedelser, backstage m.m fram till deras release av demoskivan. för tilfället så håller vi på att spela in nu men är snart klara, så vi har släppt en teaser av det hela och skulle då behöva lite konstruktiv kritik :) Teaser: OBS; Förstår att det kanske är svårt att säga någonting med så lite film men aja bättre att posta någonting än ingenting ^^ Filmat med en DV kamera som märks. Tack o hej // Oskar 0 Citera
bassbucket Postad 31 maj 2009 Postad 31 maj 2009 Ja jag ska posta nånting, men jag har inget att säga om den. Er teaser får ju gärna vara lite längre... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.