Elin37 Postad 21 maj 2009 Postad 21 maj 2009 Detta är vårat första filmmanus. Det handlar om en tjej (Viktoria) som springer i en skog. Äh, läs det bara! :D Skriv gärna kommentarerTiden rinner ut2.doc 0 Citera
Shelly Postad 21 maj 2009 Postad 21 maj 2009 Alltid kul att se tjejer på den här sidan :) Ta genast bort kommentaren som avslöjar slutet på manuset och hoppas att folk läser det utan att veta om det! Ska läsa manuset nu... Då så. Klipp till känns för mig alltid överflödigt och lite irriterande, man behöver sällan använda sig av klipp till. Hm… Försök skapa lite mera spänning, kanske kommer Viktoria ut ur sitt hus. Vi ser hur Kim står och väntar vid ett träd, lite gömt kanske så att man får känslan av att han/hon (det står h*n i manuset så jag vet inte om det är en tjej eller kille men gissar att det är en kille) följer efter Viktoria. Ta med lite flämtningar då de springer, tycker inte riktigt att det känns som om Viktoria är jagad och kanske är det för att jag visste från början att hon inte var det? Tycker att idé är kul men det behövs en omskrivning, att skriva är att skriva om. 0 Citera
Elin37 Postad 21 maj 2009 Författare Postad 21 maj 2009 Tack så mycket för dina kommentarer! Vi har nu ändrat manuset lite, hoppas att du tycker det är bättre och kommentera gärna igen och kom med fler synpunkter! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.