fossen Postad 10 maj 2009 Postad 10 maj 2009 Jag och Isabelle Byh tävlade med den här filmen i raketfilm, en 24 timmars filmtävling. En andra plats hamnade vi på av 14 filmer och vi är helt sjukt nöjda. Juryns motivation löd: "En väl genomförd film med bra story och bra ljud, foto och kreativa lösningar. Enkel och snygg." TEMA - Ordspråk REPLIK - Jag kommer tillbaka. 3 SAKER - Bro, Fluga & Tejp Max 3 minuter lång. Filmen handlar om en man, en man med ett fruktansvärt jobbigt tvångsbeteende. Detta leder till vissa olustiga konsekvenser... 0 Citera
High1ander Postad 11 maj 2009 Postad 11 maj 2009 Faktiskt helt OK story o genomförd. Jag skulle dock kunna sitta o klaga på sakern, men shit, ni gjorde den på en dag och med tanke på allt annat "dagsarbete" på Voodoo så håller det här iaf en klass som inte får mig att skrika "ge mig min tid tillbaka". 0 Citera
fossen Postad 11 maj 2009 Författare Postad 11 maj 2009 Ok najs. Jo finns mycket även jag skulle kunna klaga på men som sagt, 24 timmar. Tack för respons. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.