Cjwk Postad 8 maj 2009 Postad 8 maj 2009 Har sedan länge haft problem att exportera från kameran till FCP, har dock alltid fungerat via iMovie HD vilket jag nöjt mig med. Nu har jag spelat in på DV LongPlay (LP) med min HV20 vilket lett till att inte ens iMovie vill sammarbeta. Vad kommer detta sig och vad gör jag för fel? Behöver hjälp så snart som möjligt då jag behöver vara klar efter helgen. Några idéer? /Jacob 0 Citera
Cjwk Postad 8 maj 2009 Författare Postad 8 maj 2009 Inser att jag strulat till det ordentligt och att det både är första och sista gången jag använder LP-mode. Läste någonstans att någon löste problemet med att dubba över det till en annan kamera som gick på SP. Hur ska det kopplas ihop för att fungera? Någon som har en aning? Någon som gjort samma okloka misstag? Jättetacksam för alla svar! 0 Citera
Max_H Postad 8 maj 2009 Postad 8 maj 2009 Kamera ett's firewireport kopplad till annan kameras firewireport. Bägge i "playback-mode". Sen kör du den ena i Play och den andra i Rec. /Max 0 Citera
Cjwk Postad 8 maj 2009 Författare Postad 8 maj 2009 Sladd går att hitta på clas ohlsson? Stort tack Max_H! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.