Henrik Bie Postad 7 maj 2009 Postad 7 maj 2009 Skall Spela in ett flertal musikvideos i Stockholmsregionen och önskar tips på sjysta locations (Inspelningsmiljöer) Känner ni till något magiskt ställe som skulle kunna förgylla en musikvideo så är jag super tacksam. Vi letar efter allt Från: smutsiga miljöer till de absolut super-fläshigaste haket. Tackar på förhand. Med vänlig hälsning Henrik. 0 Citera
Martin Öberg Postad 7 maj 2009 Postad 7 maj 2009 Jag vet det bästa stället för dig. Och du kommer tycka det är super. Kodakfabriken i Jakobsberg. Viksjöleden. En stor övergiven fabrik. Olagligt att vara där. Men har varit där några gånger utan problem. 0 Citera
Henrik Bie Postad 8 maj 2009 Författare Postad 8 maj 2009 Jag vet det bästa stället för dig. Och du kommer tycka det är super. Kodakfabriken i Jakobsberg. Viksjöleden. En stor övergiven fabrik. Olagligt att vara där. Men har varit där några gånger utan problem. Shit vad nice, måste kolla, thanx! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.