johancederholm Postad 6 maj 2009 Postad 6 maj 2009 Undrar vilken kamera ni anser ger bästa bildkvalitet i förhållande till priset! Är det Canon hv20/30 man ska satsa på eller finns andra kandidater att ta med i räkningen. Tänkte runt 10.000 kr. i inköpskostnad. Tack på förhand /Johan 0 Citera
johancederholm Postad 6 maj 2009 Författare Postad 6 maj 2009 oj, såg nu att jag lagt inlägget i fel forumavdelning. Någon vänlig i staff får gärna flytta det ;) 0 Citera
diilman Postad 6 maj 2009 Postad 6 maj 2009 Jag har absolut ingen kunskap om videokameror. Men har märkt att nästan alltid när någon ställer denna fråga (videokamera ~ 10k), så är svaret HV30 :) 0 Citera
johancederholm Postad 6 maj 2009 Författare Postad 6 maj 2009 Jag har absolut ingen kunskap om videokameror. Men har märkt att nästan alltid när någon ställer denna fråga (videokamera ~ 10k), så är svaret HV30 :) Ja jo, jag har fått ungefär samma uppfattning hehe ;) Tänkte mest om det finns någon mer som känns aktuell? 0 Citera
StenR Postad 6 maj 2009 Postad 6 maj 2009 Du kan ju kolla in testet i tidningen Ljud & Bild också. 0 Citera
johancederholm Postad 6 maj 2009 Författare Postad 6 maj 2009 Du kan ju kolla in testet i tidningen Ljud & Bild också. Okej, de ska han ta å göra ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.