johancederholm Postad 30 april 2009 Postad 30 april 2009 En liten kortfilm jag och några andra spelade in som ett skolarbete under slutet av 2008. Made by: Johan Cederholm, Linus Fröhlich, Eugen Cazacu Music by: Filip Cazacu Shot with Sony Z1 and eazy jib, edited with Premiere and After fx. runtime: 05:13 http://www.vimeo.com/3488159 0 Citera
vogeler Postad 30 april 2009 Postad 30 april 2009 Riktigt bra gjord! blev faktiskt lite rädd på vissa scener... 0 Citera
johancederholm Postad 1 maj 2009 Författare Postad 1 maj 2009 Riktigt bra gjord! blev faktiskt lite rädd på vissa scener... Tackar så mycket för kommentaren. Lite tråkigt att den blev för mörk i slutet dock. Tack än en gång och lycka till med dina egna produktioner :) 0 Citera
johancederholm Postad 3 maj 2009 Författare Postad 3 maj 2009 Tyckte den var riktigt bra :D Tackar tackar :) 0 Citera
nson Postad 4 maj 2009 Postad 4 maj 2009 Jag tyckte också den var bra! Det enda var att den var för mörk på vissa ställen. Men annars tycker jag den blev bra! 0 Citera
johancederholm Postad 4 maj 2009 Författare Postad 4 maj 2009 Jag tyckte också den var bra! Det enda var att den var för mörk på vissa ställen. Men annars tycker jag den blev bra! Tack så mycket för kommentaren. Ja den blev ju tyvärr lite för mörk på sina ställen, tror att det är en kombination av dåliga ljusförhållande och efterbearbetningen.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.