crash_fm Postad 29 april 2009 Postad 29 april 2009 Här är en reklamfilm som jag gjorde under en dag nu i veckan. Filmad med en lite Canon fs100. http://www.youtube.com/watch?v=thHIoxKfZto Säg vad ni tycker. Peace. 0 Citera
PontusPersson Postad 29 april 2009 Postad 29 april 2009 Lite snabbare klippning, bättre ljussättning, bättre story och lite deinterlace för att slippa bildstärningarna i sidled skulle inte skada. Annars var det bra. Fin bil! 0 Citera
crash_fm Postad 29 april 2009 Författare Postad 29 april 2009 Lite snabbare klippning, bättre ljussättning, bättre story och lite deinterlace för att slippa bildstärningarna i sidled skulle inte skada. Annars var det bra. Fin bil! Tack för tipsen mannen ;) Var hittar man deinterlace nånstans? 0 Citera
bassbucket Postad 29 april 2009 Postad 29 april 2009 Så det är meningen att han skriker på slutet? Där borde du nog se över ljudet eftersom det klipper. I övrigt har jag någorlunda samma kritik som ovannämnda. Vore kul att nån gång få se något genomarbetat från er. 0 Citera
crash_fm Postad 29 april 2009 Författare Postad 29 april 2009 PontusPersson- Har fixat så att det inte flimrar längre nu tackar för tipsen mannen ;) Visste faktiskt inte om det! bassbucket: Har bara hållt på med att filma och klippa i typ ett halvår nu så man e lite ny än och håller på att lära mig hela tiden. Därför e det bra att få kritik som tex från - PontusPersson så att man hela tiden blir bättre. Och med tanke på min korta tid innom detta så e det inte så pass dåligt som du nu påstår ;) Annars tackar jag får kreativ kritik som utvecklar en. MVH/Jenders 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.