Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Lite snabbare klippning, bättre ljussättning, bättre story och lite deinterlace för att slippa bildstärningarna i sidled skulle inte skada. Annars var det bra. Fin bil!

Tack för tipsen mannen ;) Var hittar man deinterlace nånstans?

Postad

Så det är meningen att han skriker på slutet? Där borde du nog se över ljudet eftersom det klipper. I övrigt har jag någorlunda samma kritik som ovannämnda. Vore kul att nån gång få se något genomarbetat från er.

Postad

PontusPersson- Har fixat så att det inte flimrar längre nu tackar för tipsen mannen ;) Visste faktiskt inte om det!

bassbucket: Har bara hållt på med att filma och klippa i typ ett halvår nu så man e lite ny än och håller på att lära mig hela tiden. Därför e det bra att få kritik som tex från - PontusPersson så att man hela tiden blir bättre.

Och med tanke på min korta tid innom detta så e det inte så pass dåligt som du nu påstår ;) Annars tackar jag får kreativ kritik som utvecklar en.

MVH/Jenders

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...