Christian van Caine Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 Yebo! Har ett Matrox Parhelia APVe mä 3+1 skärmar i studion, & det är även utrustat med en S-VHS-ingång. Den vill jag gärna använda vid tillfälle. Jag undrar om någon har ett bra förslag på program för att logga via den? Varesig AVID (free) eller Premiere Pro har låtsats om den porten vad jag märkt. 0 Citera
Max_H Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 Tror enda stödet (Matrox skrev nån driver för 5 år sen eller så...) för Parhelia var att man kunde få ut en HD Preview på ex en 24" skärm. Tror aldrig S-video anslutningen var aktiv för "vanligt" videobruk. /Max 0 Citera
Christian van Caine Postad 28 april 2009 Författare Postad 28 april 2009 Nja, få ut previews är inga som helst problem, sånt arbetar jag med dagligen till två skilda skärmar i full HD om jag vill, men jag vill ha IN video i kortet :-) S-VHS-porten är en ingång, men jag har inte hittat nåt program som vill logga via nåt annat än FireWire :-( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.