Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu hittar jag inte rätt ställe att sätt detta ämnet i.

Jag har inte gjort denna filmen. men ajg hjälpte till en anning. där det fanns att göra lite:)

iaf, insane, Ny svenska skräck/thriller, ny trialer för dom som sett dom tidigare då.

Mycket nöje. och besök hemsidan imellenåt. (inte klar änu) http://www.insainthemovie.com

För dem som har facebook. gå med i fanklubben!:)

Postad

Trailern ger bort sjukt för mycket... Nu vet jag redan liksom hur hela filmen ligger till verkar det som. Framförallt när man ser hotellföreståndaren i slutet så spoilas det ganska så mycket.

Postad
Trailern ger bort sjukt för mycket... Nu vet jag redan liksom hur hela filmen ligger till verkar det som. Framförallt när man ser hotellföreståndaren i slutet så spoilas det ganska så mycket.

Jag ska säga dig att vad du tror är det inte. jag läste manuset 1 gång. och dom han ändra på det 4 ggr tror jag:P det var ett rörligt manus.

Så jag har blivet något fundersam själv ibland på många bilder i trailen.

Jag vet inget om hur den slutar! ( var inte där hela perioden dom filmade.)

Men jag vet att den har överaskningar iaf:D

Postad

Vad tråkigt. Inte filmen i sig, utan att även om dom pratar på engelska så märker man att den är svensk. Jag har tidigare sagt i forumet att svenska filmer suger. Det är något med svenska filmer som gör att dom inte känns riktigt bra. Med denhär filmen (trailern) kan jag fastslå att det inte är pga språket. Det skulle kunna vara ljudet. Eller att själva bildkvalitén/färgerna inte är av samma sort som jag är van vid genom amerikanska filmer.

Sen skulle det kunna vara att svenska skådespelare inte agerar (pratar, rör sig) som amerikanska skådespelare, eller har samma kroppsspråk. Men jag vet inte. Någon som har nån idé?

Postad

Tycker också att den var sjukt imponerande, är väldigt sugen på att se den.

Men! Det här är ingen rumba. Förlåt.

Jag drog för mycket egna slutsatser om vissa saker. Typ när hon åt, tror jag vet vad hon åt. Typ såna grejer.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...