Fatie Postad 17 april 2009 Postad 17 april 2009 Tjena! Gick precis med på denna sida för att få lite hjälp med min kamera. Jag håller på och försöker få över filmen på den till datorn. Jag lyckades förut att få in bild på datorn men inte ljud. Jag har kopplat med USB 2.0 (DV). Jag fick ingen CD med något program med. Det har gått bäst med Windows Movie Maker. Vad ska jag göra för att få film med bild och ljud på datorn? 0 Citera
Rogge Postad 17 april 2009 Postad 17 april 2009 Vad ska jag göra för att få film med bild och ljud på datorn? Använd Firewire. :) 0 Citera
Nyaz Postad 18 april 2009 Postad 18 april 2009 Använd Firewire. :) Asch, du klådde mig :P Men som sagt, FireWire är väl det som alltid används när det gäller DV-kameror... 0 Citera
Fatie Postad 19 april 2009 Författare Postad 19 april 2009 Tack! Ska köpa en sådan kabel imorn och testa. 0 Citera
Fatie Postad 21 april 2009 Författare Postad 21 april 2009 Det funkade skitabra! Tack för tipset. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.