Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag undrar om det finns någonstans där man kan ladda hem färdiga pre-produktioner ex. med greenscreen i. Detta för att kunna öva/prova effekterna.

Har gjort hemmainspelning med greenscreen men inte fått till ljuset bland annat, och man ruttnar på att sitta och jobba med dåliga inspelningar då effekterna inte tar ut sin rätt.

...ja...

Postad
Jag undrar om det finns någonstans där man kan ladda hem färdiga pre-produktioner ex. med greenscreen i. Detta för att kunna öva/prova effekterna.

Har gjort hemmainspelning med greenscreen men inte fått till ljuset bland annat, och man ruttnar på att sitta och jobba med dåliga inspelningar då effekterna inte tar ut sin rätt.

...ja...

knepigt...

Postad

De jag syftade var typ samma fast för video :) Annars är de väl bara att knalla iväg till valfritt media/skola/företag - filmbolag och fråga ifall du kan få några dv-band att leka med för egetbruk. Jag ser inget i varför du inte skulle få sånt till en 3-4 år gammal film tex.

Postad

Ja, dessa var bra att ha. Men det jag menar är ofärdiga som inte är processade som man kan keya själv.

Backdrops (rörliga)är också välkommet då man vill komma åt en miljö som är omöjlig i verkligheten.

Lite snurrigt förklarat kanske..

Tack

• 2 veckor senare...
Postad
Ja, dessa var bra att ha. Men det jag menar är ofärdiga som inte är processade som man kan keya själv.

Backdrops (rörliga)är också välkommet då man vill komma åt en miljö som är omöjlig i verkligheten.

Lite snurrigt förklarat kanske..

Tack

kolla in video copilot...dom har ju sina tutorials som man kan ladda hem som projekt

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...