auricauric Postad 22 mars 2009 Postad 22 mars 2009 Jag har en filmidé i anglosaxisk (Hollywod) stil. Huvudrollen är en kille som är ganska trevlig och har många vänner. Det enda han inte har är en flickvän så hans kompisar bestämmer sig för att ta med honom till ett disco. Där möter han en tjej som han dansar med och pratar med och blir väldigt fäst vid. Sen trillar tjejen på något sätt som huvudrollen ser som sitt fel. Han råkar stöta till henne eller råkar fälla henne eller något sånt så hon slår i huvudet i en bänk och måste åka iväg med ambulans. Han kommer då på att han inte vet vad hon heter eller vad hon har för nummer så han åker efter till sjukhuset. Självklart får han ingen hjälp p.g.a. han inte vet namnet och sekretess och såna saker. sen går filmen i stort sätt ut på att han försöker leta upp henne igen med olika ledtrådar han hittar längst med vägen. Sen kommer slutet. Antingen ger han upp vid "point of no return" eller så når han status qou när han hittar henne eller inser att det inte är lönt och ger sedan upp. 0 Citera
Quantum Postad 14 april 2009 Postad 14 april 2009 Känns som om man har hört storyn förut! Lite egen men kanske inte tillräckligt! Jag är osäker om jag skulle ha sett den. (Kanske) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.