technic Postad 19 mars 2009 Postad 19 mars 2009 Jag är för tillfället i Stockholm och hade tänkt köpa en hv30 idag, men jag kan inte hitta den någonstans!! Så nu ber jag er om hjälp, någon som vet var jag kan hitta en hv30 i stockholm? Var väldigt inne på denna kamera, men om ni har ett likvärdigt förslag så kom gärna med det (mellan 8-9tusen). Tacksam för svar! 0 Citera
pld Postad 19 mars 2009 Postad 19 mars 2009 Hos LRTV kan man ju köpa den: http://www.lrtv.se/canon-vixia-hv30-p-235.html /Jesper 0 Citera
StenR Postad 19 mars 2009 Postad 19 mars 2009 Det är flera affärer i Stockholm (Scandinavian Photo, Fotokungen) som normalt har den men de har inga i lager just nu, de kanske inte beställer fler nu när HV40 är så nära i tiden. Ett alternativ i den prisklassen är Panasonic SD100 men den tar minneskort istället. 0 Citera
ChrisSFP Postad 20 mars 2009 Postad 20 mars 2009 Jag är för tillfället i Stockholm och hade tänkt köpa en hv30 idag, men jag kan inte hitta den någonstans!! Så nu ber jag er om hjälp, någon som vet var jag kan hitta en hv30 i stockholm? Var väldigt inne på denna kamera, men om ni har ett likvärdigt förslag så kom gärna med det (mellan 8-9tusen). Tacksam för svar! Kolla på HFS-10, den verkar spännande för sitt pris 0 Citera
StenR Postad 20 mars 2009 Postad 20 mars 2009 Kolla på HFS-10, den verkar spännande för sitt pris Det är nog tyvärr svårt att hitta den i lager någonstans idag. Dessutom är den minst 50% dyrare än HV30 (HF-S100 utan internt minne är lite billigare). 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.