Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, var i åre på sportlovet och träffade massa duktiga skidåkare som var villiga att vara med på film :) Guldpjäxan är en tävling som jag tror tv-åre anordnar. Iallafall så bestämde jag mig för att vara med i tävlingen och jag hoppas på att vinna! :D Jag har gjort låten och spelar alla instrument och sjunger (jag måste lära mig sjunga). Länken:

Postad

finfint :) men den va lite kort och ja musiken kanske inte skulle haft sången i sig :) men tyvärr så tror jag att den är lite för kort för att vinna ngt i guldpjäxan pga att det är ganska många som lämnar in bidrag nu när man kan vinna 100 000 kronor pluss en 60 tusenkronors kamera så om ni vill komma i dom top 10 så tror jag att det är bäst om du kanske försöker att göra något speciellt eller ngt :) gör en historia av skidåkningen eller nått liknande asså nått som juryn inte sett förr och då kan den ju komma ganska långt bara för att den e originell : ) men det kanske är försent :/

Postad

Riktiga filmen kommer bli längre. detta är ju bara trailern. Vi har en liten story, kanske inte någon jättebra men men... Det har varit kul och filma och det är väl det som räknas :)

Mer kommentarer :)

Postad

Jag skulle: använt mer klipp...snabbare klippning helt enkelt. Timat klippen med musiken. Kortat ner åkningen före och efter själva tricksen. Kanske lite sent nu men, använt stativ till vissa scener eller försökt att inte få så skakiga scener.

Musiken var riktigt bra!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...