Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag såg för många år sen en amerikansk film som jag då tyckte var bra och spännande men minns inte titeln. Skulle väldigt gärna vilja se den igen.

Den handlar om ett par som kör bil på amerikanska landsbygden och får stopp på bilen. mannen beslutar sig att stanna kvar vid bilen och kvinnan liftar till närmaste stad. Kvinnan försvinner och mannen letar desperat efter hustrun. Det visar sig senare att kvinnan blivit tillfångatagen av en lastbilschaufför och hans kompisar.

Är det någon som känner igen filmen och dess titel?

Tack på förhand.

Mats Findell

Grängesberg

Postad

Hej. Jag lånar din tråd lite...

Jag försöker komma på titeln på en film. Det är en amerikansk film som handlar om ett par, en man och en kvinna. Mannen är pedant och går på anabola steroider och tillslut får kvinnan nog, så hon flyr från honom. Mannen blir ju inte så glad och börjar leta efter henne. Tillslut hittat mannen kvinnan och tvinger henne att bo kvar med honom. I slutet av filmen så har kvinnan betalat ett par killar som dödar mannen när han går ut ur bilen (han har en leksaksbil i handen, som deras barn ska få)

Ursäkta om det blev lite luddigt :P

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...