Gå till innehåll

Brafilm vs Boxman


jonkanon

Recommended Posts

Hallå,

 

Är så att jag är kund hos Bra film, detta företag valde jag efter att hört mycket rykten om att boxman var skit. Bra film skulle då vara ett snabbt och bra alternativ.

 

Men de verkar ha fått så många kunder nu så att de ligger och kör på gränsen hela tiden för va de säger är vad som ska ske. Dock valde jag dem för att när man retunerade en film på måndagen så fick de den och skickade en ny på tisdagen och jag skulle ha den på onsdagen.

 

Jag har inte varit medlem så länge men de som rekomenderade det hela för mig, men både jag och dem har märkt av en klar försämring.

 

I mailkontakt så får jag standardsvar och jag måste ju ändå poängtera att de håller sig innanför de gränser som de lovar. Men det har fungerat bättre.

 

Varje film jag skickar till dem tar numer två dagar att avregistrera samt att saker som jag varit snabb som tusan på att lägga till överst på min filmlista inte kommer till mig och de står lång väntetid för mig. Så vem får filmen först?

 

Min gissning är att om man bor i Göteborg som jag gör och skickar till dem så kommer det först till dem, vilket blir underst i högen. Så kan boxman som då ligger i Sthlm vara ett bättre alternativ?

 

Så nu undrar jag av er som har erfarenhet, vad är er erfarenhet? Är ni nöjda eller missnöjda?

 

Skriv av er, är vi många missnöjda så kanske de får lov att åtgärda...

 

Ha det gott,

 

jon

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Bara för att säga det så avskyr jag tanken att hyra över nätet.. allt ska liksom göras över nätet nu för tiden. Snart ska de väl bygga skyskrapor med musen.. Nej tack, föredrar det mer sociala att gå ner till videobutiken än att stänga in sig i lägenheten

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...