Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

En liten musikvideo jag filmade och redigerade under två dagar.

Filmad med Panasonic NV-GS320, inget stativ fanns att tillgå under filmningen så en del klipp är lite skakiga.

OBS: Musikvideon finns inte längre online

• 4 veckor senare...
Postad

tycker det är väldigt skönt att du kan se det vackra i så små saker som glödlampor men jag tycker att ja det är lite för enformigt för att bli en musikvideo men bra jobbat :) själv har jag märkt hur sjukt mycket känslor en cigarettfimp kan skapa :P litet tips bara :D för det är oftast väldigt mycket lättare att fotta/filma hemskheten i världen än lyckan ^_^

Postad
tycker det är väldigt skönt att du kan se det vackra i så små saker som glödlampor men jag tycker att ja det är lite för enformigt för att bli en musikvideo men bra jobbat :) själv har jag märkt hur sjukt mycket känslor en cigarettfimp kan skapa :P litet tips bara :D för det är oftast väldigt mycket lättare att fotta/filma hemskheten i världen än lyckan ^_^

Ja, ja tycker också det är lite enformigt i längden, hade nog behövt mer varierat material och mer material över huvudtaget. Tycker att det är bättre tempo i den här versionen än första men fortfarande något som inte riktigt stämmer. Vissa klipp är rätt dåliga också, så mer varierat material borde ja nog försöka filma.

Ja cigarettfimpar är också gött ;), och tragiskt nog så har du rätt i att hemskhet är betydligt lättare att illustrera än motsatsen...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...