aik_putte Postad 9 februari 2009 Postad 9 februari 2009 Nu har jag problem med min Sony HVR-A1E, när jag har videokameran avstängd med originalbatteriet i och ett minneskort (det medföljande och ett från Sandisk) så blinkar Access-lampan under minneskortet och det gör att batteriet tar slut efter någon timme. Kameran står på Off, är det något jag missat eller vet någon vad felet är? Formatering av kortet hjälpte inte. Det fungerat utmärkt att ta stillbilder på kortet. Sen en annan sak, kameran verkar inte laddas när originalbatteriet sitter i och inte är fullt och jag har kopplat in strömadaptern. Det fungerade utmärkt förra veckan. Har någon nåt förslag på nåt jag kan göra? 0 Citera
Johan1983 Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 Nu kan jag bara tala för min stillbildskamera. Visserligen så höll ju ditt i sig men jag har märkt att när jag själv stänger av kameran så är den fortfarande på och laddar in de bilder som än så länge inte har bearbetats. Jag fick den läxan när jag tidigare bytte minneskort lite för snabbt och undrade varför de sista bilderna inte kom med 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.