crash_fm Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 The Drop. En jätte kort kort film jag gjorde under en tråkig söndag. 4 More Clips Enter -> http://www.youtube.com/Crashfmse Enjoy/Crash Fm 0 Citera
Dee_87 Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 Jag har sätt många ovanliga filmer i mitt liv, men det där va fan droppen! :P Det var en kort film, bra kvalité, bra vinklar... fasst vad är själva syftet med filmen? Man blev som sagt lite törstig, som en komenterade på Youtube. 0 Citera
crash_fm Postad 9 februari 2009 Författare Postad 9 februari 2009 Jag har sätt många ovanliga filmer i mitt liv, men det där va fan droppen! :P Det var en kort film, bra kvalité, bra vinklar... fasst vad är själva syftet med filmen? Man blev som sagt lite törstig, som en komenterade på Youtube. Haha bästa inlägget där!! Ja du syftet var väl hur segt saker kan gå ibland hehe. 0 Citera
Andreas Furumo Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 Sluta förstöra Landskronas rykte! Haha! Just kidding... :) Fina vinklar, kanske skulle använt ett stativ så det inte skakade så mycket? 0 Citera
crash_fm Postad 10 februari 2009 Författare Postad 10 februari 2009 Sluta förstöra Landskronas rykte! Haha! Just kidding... :) Fina vinklar, kanske skulle använt ett stativ så det inte skakade så mycket? Haha Tjena Landskrona Bo!!! Jo Jag vet tänkte på det oxå så där i efterhand men d e jue lite svårt när man inte har nått stativ i närheten :( Annars tack så mycket! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.