Pontus Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 En enkel fråga, jag undrar om det finns någon speciell fotoskola för film? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Du har ju DI:s Filmfotolinje, men det är väldigt svårt att komma in där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Snuggels Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 jag vet inte vad du har gått för utbildning innan men även om du har tänkt att bara fota för film, tror jag att det är en stor fördel att behärska fler områden inom film och då finns det ju en hel del skolor. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik_davidsson Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Jag tror inte det finns bara en skola och en utbildning till film foto, för man måste veta lite annat också än att bara filma. Som sagt finns många skolor Di, sthlms filmskola, sae, kulturama, molkom osv osv. Bara att söka på ky eller privata skolor. Lycka till. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts