dr_krupp Posted January 9, 2003 Posted January 9, 2003 Hej. Här kommer mitt första inlägg och passar på att skicka med ett av mina kortfilmsmanus. Hoppas någon har tid och lust att skumma igenom det. Och kanske kritisera lite :-) (jag försökte skicka upp det i .rtf-format först, men det ville sig inte riktigt, så det får bli .doc istället) Ha det fint. /dr KruppTorvmossen_v2_.doc 0 Quote
dr_krupp Posted January 14, 2003 Author Posted January 14, 2003 Ingen som bemödat sig skumma igenom det? Är det så undermåligt att det hamnar i tunnan vid första anblick månne? ;-) Alt1: Det är så dåligt att det inte är värt att kommentera. Alt2: Det är så bra att det saknas ord. Fast jag vet inte... 0 Quote
dr_krupp Posted January 16, 2003 Author Posted January 16, 2003 Intressant. Hm, tja, det är varken seriöst eller parodi direkt. Det är egentligen inget annat än en billig story som jag förhoppningsvis kan spela in med små insatser så småningom. Kanske tur att jag har fler hobbys (alt. I won't give up my day job) :-) 0 Quote
nicke Posted January 17, 2003 Posted January 17, 2003 Jag tyckte att den var helt ok! Det byggdes upp en bra stämmning... Lite kort kanske och för mycket händelser på en gång... 0 Quote
The Swede Posted January 30, 2003 Posted January 30, 2003 Jag läste det här manuset när det postades på dvdforum.nu, och vad jag kommer ihåg var det rätt så bra. Skulle absolut vilja se det här filmat. Några planer att filma det snart? 0 Quote
dr_krupp Posted January 31, 2003 Author Posted January 31, 2003 The Swede: Jag hade velat spela in den i somras, men det liksom blev inte av. Det känns som det svåra är att få med folk. Fast det kanske är lika bra, nu har jag tid att bygga grejer som kranar, rälsar och sånt. Fast det är inte heller helt lätt. Någon gång så... 0 Quote
sadulet Posted April 7, 2003 Posted April 7, 2003 "Jag ska döda alla som har en födelsedag", hehe - Se till å spela in den inom kort, jag kan ju vara psycho-supervisor. 0 Quote
Recommended Posts