Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare!

Jag har inte skrivit mycket på detta forumet på ett par år, men jag har varit en trogen läsare. Jag vill att det ska finnas en inspirationsavdelning eller inspirationstråd på forumet där man kan posta ämnen som behandlar lite allt möjligt som t.ex. bra kortfilmer, produktionsdagböcker från andra människor än de medlemmar som finns här o.s.v. Det är det jag saknar på detta forumet. Annars älskar jag forumet, har utvecklats enorm under min tid här!

Bara lite tankar, är det någon som känner som jag?

Postad

Men du säger i princip "Mamma, jag vill att vi ska laga mer mat så att främlingar kan komma hit och plocka"...

Om de vill posta sin "inspiration" m.m. så får de väl bli medlemmar?

Jag anser om du behöver inspiration så kontaktar du någon som verkar otroligt kreativ än att sitta och titta på denne idéer och sedan använda det (det du skrev antydde någorlunda på det). Det är bara ett tips. Det blir väldigt mycket bättre om du hittar 1 - 2 kreativa människor till ditt projekt och kommer på en bra story m.m.

Postad

Inte riktigt det jag är ute efter. Har letat på google, vimeo och youtube med blandade resultat, har hittat vissa guldkorn men också mycket skit. Målet är att utvecklas och få lite mer rutin på vissa områden.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...