Pear Postad 4 januari 2009 Postad 4 januari 2009 Hej! Har ni några tips på hur jag kan streama ut video på nätet i hyfsad kvalitet. Vimeo tillåter ju bara en uppladdning i veckan. Youtube kass kvalitet. Om man nu INTE som jag har en egen server,kan man hyra in sig på server som streamar video? Eller hur går man bäst tillväga? 0 Citera
StenR Postad 4 januari 2009 Postad 4 januari 2009 Vimeo Plus har fritt antal HD-uppladdningar per vecka (max 2GB tillsammans). Fast det kostar ju ca 500pix per år... 0 Citera
Pear Postad 4 januari 2009 Författare Postad 4 januari 2009 Sist jag kollade Vimeo, fanns denna tjänsten bara för USA marknaden. Ej Europa. Eller är jag helt ute och cyklar! We currently only accept orders from US residents - International support coming soon! We promise! 0 Citera
StenR Postad 4 januari 2009 Postad 4 januari 2009 Sist jag kollade Vimeo, fanns denna tjänsten bara för USA marknaden. Ej Europa. Eller är jag helt ute och cyklar! We currently only accept orders from US residents - International support coming soon! We promise! Attans, det verkar inte ligga högst upp på roadmappen heller.... Det var någon i Vimeos forum som nämnde ExposureRoom, någon som har erfarenhet av den sajten? 0 Citera
Pear Postad 4 januari 2009 Författare Postad 4 januari 2009 Attans, det verkar inte ligga högst upp på roadmappen heller.... Det var någon i Vimeos forum som nämnde ExposureRoom, någon som har erfarenhet av den sajten? Kollade upp ExposureRoom. Bara att regga sig och ladda upp video. Verkade ganska smidigt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.