Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Har ni några tips på hur jag kan streama ut video på nätet i hyfsad kvalitet.

Vimeo tillåter ju bara en uppladdning i veckan. Youtube kass kvalitet.

Om man nu INTE som jag har en egen server,kan man hyra in sig på server som streamar video?

Eller hur går man bäst tillväga?

Postad

Sist jag kollade Vimeo, fanns denna tjänsten bara för USA marknaden. Ej Europa. Eller är jag helt ute och cyklar!

We currently only accept orders from US residents - International support coming soon! We promise!

Postad
Sist jag kollade Vimeo, fanns denna tjänsten bara för USA marknaden. Ej Europa. Eller är jag helt ute och cyklar!

We currently only accept orders from US residents - International support coming soon! We promise!

Attans, det verkar inte ligga högst upp på roadmappen heller.... Det var någon i Vimeos forum som nämnde ExposureRoom, någon som har erfarenhet av den sajten?

Postad
Attans, det verkar inte ligga högst upp på roadmappen heller.... Det var någon i Vimeos forum som nämnde ExposureRoom, någon som har erfarenhet av den sajten?

Kollade upp ExposureRoom. Bara att regga sig och ladda upp video.

Verkade ganska smidigt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...