Pear Posted January 4, 2009 Posted January 4, 2009 Hej! Har ni några tips på hur jag kan streama ut video på nätet i hyfsad kvalitet. Vimeo tillåter ju bara en uppladdning i veckan. Youtube kass kvalitet. Om man nu INTE som jag har en egen server,kan man hyra in sig på server som streamar video? Eller hur går man bäst tillväga? 0 Quote
StenR Posted January 4, 2009 Posted January 4, 2009 Vimeo Plus har fritt antal HD-uppladdningar per vecka (max 2GB tillsammans). Fast det kostar ju ca 500pix per år... 0 Quote
Pear Posted January 4, 2009 Author Posted January 4, 2009 Sist jag kollade Vimeo, fanns denna tjänsten bara för USA marknaden. Ej Europa. Eller är jag helt ute och cyklar! We currently only accept orders from US residents - International support coming soon! We promise! 0 Quote
StenR Posted January 4, 2009 Posted January 4, 2009 Sist jag kollade Vimeo, fanns denna tjänsten bara för USA marknaden. Ej Europa. Eller är jag helt ute och cyklar! We currently only accept orders from US residents - International support coming soon! We promise! Attans, det verkar inte ligga högst upp på roadmappen heller.... Det var någon i Vimeos forum som nämnde ExposureRoom, någon som har erfarenhet av den sajten? 0 Quote
Pear Posted January 4, 2009 Author Posted January 4, 2009 Attans, det verkar inte ligga högst upp på roadmappen heller.... Det var någon i Vimeos forum som nämnde ExposureRoom, någon som har erfarenhet av den sajten? Kollade upp ExposureRoom. Bara att regga sig och ladda upp video. Verkade ganska smidigt. 0 Quote
Recommended Posts