Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den här var cool! Bättre än det andra du lagt upp Klister, fortsätt såhär! Lite postapokalyptiskt är alltid fett!!

Jag köpte iaf en rökmaskin (som jag på något sjukt vis har lyckats tappat bort nu...) på Kjell&Co för ett gäng år sedan. Men det finns en rökmaskin där även idag som kostar 499 kr... jag minns att jag köpte min för 700 :(

Posted

Denna film fick mig att skratta som en idiot på vissa ställen, jag har lite konstig humor ;). Men efter ett tag tröttnar man, snyggt gjord. Han känns som en psykotisk utveckligsstörd. Han påminner mig om killen i filmen Tideland, han som säger att han har en ubåt, om du sett filmen.

Posted
Fortsätt såhär? xD ska jag bara göra postapokalyptiska filmer eller vad menas? :D

Haha nä inte direkt att du bara ska fokusera på post ap. men jag syftade mest på nivån. Filmens planering, manus, foto, ljus... ribban satt relativt högt och det är det jag menar att du ska fortsätta med! Utmana dig själv!

God fortsättning!