Dr Calippo Postad 13 december 2008 Postad 13 december 2008 Är det någon som vet om det går att flytta "Common" till någon annan disk? Börjar bli dåligt med plats på C. "Common" ligger under:C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Adobe. 0 Citera
Rogge Postad 13 december 2008 Postad 13 december 2008 Är det någon som vet om det går att flytta "Common" till någon annan disk? Börjar bli dåligt med plats på C. "Common" ligger under:C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Adobe. - Vad menar du med PP, Premiere Pro eller Production Premium? - Vad har du i Common? Om jag minns rätt är det där alla PPro-Projects sparas som default så det enklaste är ju att använda Browse när man skapar ett Project och lägga det på att annat ställe än C-disken. Jag sparar som default aldrig någonting i C:\Documents and Settings oavsett vilket program som jag använder. :) 0 Citera
Zootsuit Postad 14 december 2008 Postad 14 december 2008 Du kan ställa in så att MACC-filerna hamnar i samma mapp som det du har importerat. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.