FredsAmiralen Postad 15 oktober 2008 Postad 15 oktober 2008 Jag behöver hjälp med ett projekt. Jag har en dokumentärfilm på Beta master på engelska och vill skapa svenska undertexter till denna. Undertexterna kommer sedan överföras till en DVD-version av filmen. Jag har mjukvara för att göra undertexter på datorn men vad behövs för att jag ska kunna spela upp Beta mastern? Det är viktigt att tidkoden i filen med undertexterna stämmer överens med mastern. Tack på förhand! 0 Citera
petham Postad 15 oktober 2008 Postad 15 oktober 2008 Jag må vara dum i huvudet, men vad är det du vill veta? 0 Citera
FredsAmiralen Postad 17 oktober 2008 Författare Postad 17 oktober 2008 Min fråga var inte så välutvecklad men jag har fått svar på annat håll. Tack ändå!! 0 Citera
Pace Postad 20 oktober 2008 Postad 20 oktober 2008 Skriv gärna svaret här så att fler kan ta del av lösningen. Det är det diskussionsforum är till för. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.