Synvillan Postad 14 oktober 2008 Postad 14 oktober 2008 Jag har precis installerat Pinnacle Ultimate och den innhåller bla Magic Bullet som plugin. Men frågan är var jag hittar den. Den ligger inte under kategorin "Lägg till videoeffekter". Har letat och googlat. Men utan mer lyckade resultat. Mycket tacksam för svar. Mvh / Mr Rookie. "Efter frebilt letande så har jag konstaterat att den ska till 100% ligga enligt bild. Men varför finns den där inte." http://i179.photobucket.com/albums/w315/kill_the_noobs/pinnnacles.jpg 0 Citera
Synvillan Postad 17 oktober 2008 Författare Postad 17 oktober 2008 Bumpar med förhoppnningar att någon kanske kan hjälpa en vilsen själ. 0 Citera
StenR Postad 17 oktober 2008 Postad 17 oktober 2008 Läst på amazon.com: "Additionally, the plugins (like the magic bullet software) all have their own interfaces separate from the studio interface. They also don't install themselves automatically, so you'll need to insert the second disc on your own to get access to them." 0 Citera
Synvillan Postad 17 oktober 2008 Författare Postad 17 oktober 2008 Underbart. Ska undersökas omedelbart och tackar ödmjukast för ditt svar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.