Laggie Postad 11 oktober 2008 Postad 11 oktober 2008 Hejsan, Kan man inte köpa färdiga sårskador av olika slag någonstans. De behöver inte vara hollywoodklass men det ska vara kvalitet. Så kan man bara klistra fast dem på huden. Var kan jag hitta sånt? Eller är det bättre att göra egna temporära med wax och grejer? 0 Citera
Lundberg Production Postad 8 januari 2009 Postad 8 januari 2009 Hej Laggie Ja vet inte om du är kvar på detta forum men jag har en lösning på ditt problem. Kontakta med och mitt företag så ska vi kunna fixa lite sårskador mm. Carlos på Lundberg production 0 Citera
Quantum Postad 6 april 2009 Postad 6 april 2009 Jag letade själv runt lite på google och fan den här sidan http://www.bodega.se/ om du går in på Fest/Maskerad>>maskerad>>reel FX där har dom några färdiga sår som du kanske kan dra nytta av 0 Citera
Mats Öhlund Postad 18 juni 2009 Postad 18 juni 2009 Hejsan, Kan man inte köpa färdiga sårskador av olika slag någonstans. De behöver inte vara hollywoodklass men det ska vara kvalitet. Så kan man bara klistra fast dem på huden. Var kan jag hitta sånt? Eller är det bättre att göra egna temporära med wax och grejer? Hej Gör sår och skador själv i vax, latex eller gelatin. 0 Citera
WilleB Postad 18 augusti 2009 Postad 18 augusti 2009 Barnens hus, där dom har halloween grejer 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.