Burton Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 Vilken version är bäst? Ska jag stoppa in Directors cut eller den vanliga skivan? 0 Citera
Christian van Caine Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 Varför inte båda? ;-) Min favorit är den kuttade dirren. 0 Citera
jmalmsten Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 av det jag minns så var skillnaden mest några flashbacks som var med i DC... Men är du lika purist som jag så är det endast DC som gäller... för det är ju så hr Fukasaku verkligen ville ha den... och man kan ju inte bedömma en film om man inte ser den som den ska vara eller?;) 0 Citera
Burton Postad 9 oktober 2008 Författare Postad 9 oktober 2008 Blev DC, och jag måste säga att filmen var riktigt bra! 0 Citera
Sommarkatze Postad 9 oktober 2008 Postad 9 oktober 2008 Tycker dock Directors cut versionen kan vara lite lång tråkig eftersom dem har alla dessa långa flashbacks XD Så jag skulle föredra den vanliga. Men men ^^ Btw off topic så fick jag idag tag på den japanska utgåvan av Battle royal för ynka 60 kronor ^^ Om det är nåt att skryta med dock vet jag inte ^^ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.