Danell Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 Ja som rubriken heter. Någon som vet när de släpper CS4? Har hört både oktober och december. Vi skulle precis köpa in två nya licenser och samma dag gick de ut med CS4. Nu behöver jag veta hur länge jag måste vänta. Någon? 0 Citera
Max_H Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 Leverans lite beroende på var och vad du köper. Men tar du via licensprogrammet, (via någon ÅF som säljer detta ex Dustin/LRTV/Scandinavian/etc), så kan du räkna med mitten/slutet av oktober. Installationsmediat är skickat för tillverkning denna vecka. Shrinkwrap tar längre tid eftersom dom måste skickas från Adobes lager på Irland, passera tullen, ut till distributörer och sedan till ÅF. Shrinkwrap: "Vanliga" boxar med skivor etc. Licensprogram: Du köper ett nummer och kan välja om du laddar ner installationsfilerna via nätet eller om du vill ha skivorna separat. (Stor fördel här eftersom Licensnumret funkar på både Mac och PC). Ytterligare en fördel är att licensnumret finns registrerat hos Adobe och kan således inte "tappas bort". Ingen av dom har numera tryckta manualer. /Max 0 Citera
Danell Postad 8 oktober 2008 Författare Postad 8 oktober 2008 Tänkte köpa genom Misco.se och skulle gärna vilja köpa version med vanlig box. När kan det tänkas komma? Hur är det med svenska versioner? Tar det längre tid eller går det uppdatera språket senare? Tack igen max! 0 Citera
Max_H Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 Inga svenska versioner (blir det aldrig med videoprodukterna). Skulle tippa på att box-leveransen kommer runt slutet av oktober. /Max 0 Citera
Zootsuit Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 Jag fick beskedet att CS4 släpps den 15 oktober från Adobe... Men jag behövde min licens i dag så jag fick CS3 + en fri uppgradering. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.