Laranja Postad 7 oktober 2008 Postad 7 oktober 2008 har ett dilemma. jag har köpt en helt ny dator, som ska palla seriös redigering nu. och jag installerade först hela CS3-paketet, förutom Encore. visste då inte vad fan det var för nåt, men sen insåg jag att det var livsviktigt, eftersom det inte längre går att bränna ISO-DVD direkt från premiere längre. har nu när jag formatterade om datorn skippat just Premiere CS3, för att just kunna bränna ut direkt från projektet, vilket jag tycker är optimalt, och välfungerande. Det jag undrar är, förlorar jag mycket prestanda genom att använda premiere 2.0, jämfört med nya CS3, eller är de ganska lika varann ändå, förutom den idiotiska detaljen med bränningen? fattar inte ett skit av Encore, och jag är verkligen inte ute efter att göra en DVD med menyer och skit, tycker sånt är totalt meningslöst. är export to encore enklare än vad man kan tro eller är det ett nytt svart får inom Adobe-kollektionen? tycker mig ha hört en jävla amssa skit om det iallafall. 0 Citera
Rogge Postad 7 oktober 2008 Postad 7 oktober 2008 är export to encore enklare än vad man kan tro Ja, det är enklare än man kan tro. :) 1. File > Export > Export to Encore. 2. Välj exportinställningar 3. I Encore, klicka på Build Panel och klicka på knappen Build. Mao, du behöver inte kunna ett smack om Encore och kan skippa menyer och knappar helt. :) 0 Citera
Laranja Postad 7 oktober 2008 Författare Postad 7 oktober 2008 men dåså, då får jag väl köra på det. tack! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.