JRvideo Postad 2 oktober 2008 Postad 2 oktober 2008 Hej Jag har en trådlös mygga till min cannon hv20, hörde att man kan ta ljudet både från myggan och från den egna stereo micen. Hur hittar mana de inställningarna? Hittar inte min manual så därför undrar jag. FÖ övrigt var det bra ljud i den lilla Sennheiser :-) 0 Citera
Mats Findell Postad 3 oktober 2008 Postad 3 oktober 2008 Någon sådan funktion har jag då inte hittat på min HV20. Sätter jag i micken i 3.5 mm mikrofoningången så bryts den inbyggda micken. Rätta mig om jag har fel. Mats Findell Grängesberg 0 Citera
JRvideo Postad 3 oktober 2008 Författare Postad 3 oktober 2008 Någon sådan funktion har jag då inte hittat på min HV20. Sätter jag i micken i 3.5 mm mikrofoningången så bryts den inbyggda micken. Rätta mig om jag har fel. Mats Findell Grängesberg Nope det verkar stämma 0 Citera
deerel Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 Vore inte så smidigt att blanda ljuden. Du borde väl kunna sätta en splitter så du får myggan i vänsterkanalen och en till extern mik i högerkanalen. Kräver visserligen ytterligare en mik och det var ju inte det du frågade efter. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.