Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Wes Gibson är en vek, hypokondrisk 25-årig revisor vars liv är händelsefattigt och trist. Men när hans far mördas, upptäcker han att han bär på krafter han aldrig ens drömt om. Han rekryteras till Broderskapet, ett hemligt samfund med lönnmördare och utvecklar sina övermänskliga superkrafter. Med hjälp av skickliga lärare förvandlas Wes Gibson till en mördarmaskin som utplånar den ena skurken efter den andra.

Jag har sätt filmen och jag älska alla dom coola effekterna dom har med :P

Postad

Jag har också sett filmen och tyckte att det var en riktig skitfilm.....

Löjligare handling får man leta efter, plus ett riktigt dåligt slut. Värdelösa twistar och överspelande skådespelare.

Men jo, några scener var snygga.

Postad

Har sett hans tidigare vampyrepos Natt och Dag-väktarna... Tycker att Timur visserligen är kreativ men någon måste sätta band på honom... överallt saker som verkade ha varit kul för stunden men utan någon som helst mening i resten av historien... Hela tiden den där känslan av "ok, ni har lagt ner tid på den här effekten... men varför?"...

Och folk klagar på effektkåta hollywood... tja det är kanske därför dom har importerat honom.

Så mina förväntningar på denna filmatisering som tydligen är så långt från orginalmaterialet som bara kan bli... är låga... Så låga att om jag blir överaskad så är det endast möjligt att bli positivt överraskad. Ingen biobiljett för mig...

Postad

Tyckte att det syndes relativt bra att effekterna var effekter, man ska inte se att det är effekter när det är effekter. Inte föräns då är det bra.

Samma shit med Guldkompassen då katten svävade på duken och fick oscar, skamligt enligt min mening.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...