mzreklam Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 Jag sitter med en Mac QuadCore 2,5 och kör FC 6. Har nu installerat en Lacie blueraybrännare och läsare som jag satt externt FW. Hur gör jag från DVD Studio när jag lagt till hdv filmer (QT) och ska bränna en folder som jag sen vill ta in i Toast 9 och göra en blueray av. Jag kan få hvdtsfoldrar men brnner jag det så kan jag läsa den i Lacien men inte i min vanliga blurayspelare till TV:n. Är det så att det inte går att göra bluerayformat från DVDstudioPro eller? Jag vill alltså kunna göra en blueraydvd av mina hdvfilmer. Finns det någon som vet hur man gör och vilka program om inte FC klarar det som man behöver? 0 Citera
Max_H Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 DVD Studio Pro stöder, så vitt jag vet, endast HD DVD. Problemet är att HD DVD är stendött (förutom för dom som råkar sitta på en spelare). Är osäker på vilken väg du kan gå utan att det blir DYRT, Encore DVD CS3 stöder ju Bluray, men fungerar inte på G5: orna... /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.