wictor Postad 2 september 2008 Postad 2 september 2008 Jag är erbjuden ett byte av en bekant, som har en Canon XL-1 som han vill byta rakt av mot min PD150. Jag tror att det är en 150 iaf.. Hur ser man skillnad mellan den och 170:an? Iaf, jag var ändå på väg att sälja min PD150/170 för att köpa upp mig till V1:an, när han kom med förslaget och eftersom jag inte kan hitta något maknadsvärde någonstans på någon av kamerorna är min fråga; gör jag ett bra eventuellt byte? Vad är dom värda (rent ekonomiskt)? Båda kamerorna är i nära perfekt skick.. 0 Citera
Kimster Postad 3 september 2008 Postad 3 september 2008 Det står under kameran vilken modell det är. Annars finns det lite olika yttre skillnader, exempel - ett memorystickmärkte vid skärmens baksida på PD150, finns inte på PD170. Finns ingen zoomknapp på handtaget på PD150, finns på PD170 ..plus lite annat, men lättast är väl att läsa texten under kameran. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.