Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Väldigt schysst rulle må jag säga, blev väldigt sugen på att skaffa en snabb bil.

En del saker jag tänkte på, Stedycam, har du byggt den själv eller köpt den?

Samt musiken kanske var lite hetsig, blev lite stressad när man kolla på filmen första delen någon soft rock eller electric som "kleerup".... Passade mer när bilarna körde fort som fasen, lite mer action bilder...

Keep it up!! väntar mer fräna filmer ifrån dig!

Postad
Väldigt schysst rulle må jag säga, blev väldigt sugen på att skaffa en snabb bil.

En del saker jag tänkte på, Stedycam, har du byggt den själv eller köpt den?

Samt musiken kanske var lite hetsig, blev lite stressad när man kolla på filmen första delen någon soft rock eller electric som "kleerup".... Passade mer när bilarna körde fort som fasen, lite mer action bilder...

Keep it up!! väntar mer fräna filmer ifrån dig!

Hej

Stadyn heter Glidecam pro, köpt den för typ 3.000 spänn.

Musiken är alltid ett problem, jag har inte mycket att välja på då jag måste följa alla lagar och regler för upphovsrätt m.m. Men de låtarna som valdes är bra, men det tar ett par gånger innan man smälter dem, inga hits med andra ord. Cellout som gjort låtarna är mycket duktiga och de har en del bra hits som jag "förbrukat" på tidigare filmer. Men intressant att du nämnder det.

Mer actionbilder var svårt att få då banan med koner var för amatörer och dragracebilen bara körde ett race vissa klockslag. Så jag kunde inte få mer action än så. Men jag förstår vad du efterlyser. Man kan ju skapa mer action på andra sätt med :-) Mera damer till ex. Men de damer som fanns där var knappt 18 och extremt lättklädda och det kändes inte så seriöst att plåta dem.

Hade hoppats på lite mer input här ifrån, filmen är producerad på 48 timmar exclusive den animerade bilen i början. Nästa gång vill jag att det ska bli ännu bättre.

Kul att du tog dig tid :-)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...