SusannaM Postad 25 augusti 2008 Postad 25 augusti 2008 Jag har ett bekymmer till. Jag har gjort ett bildspel om sonens bröllop och tillsatt musik i photoshop elements. Så långt allt väl. Det blev jättebra och när jag tittar på det i min dator innan jag gjort ngn fil av det så ser det verkligen bra ut. Men när jag ska bränna så kan jag välja att göra en pdf-fil eller en wmv-fil. Pdf ger inget bildspel tydligen och wmv-filen...*suck* ja, då blir bildspelet alldeles rött och suddigt. När jag testar att bränna med NERO så funkar det inte....Jag har testat 20 ggr i helgen och jag blir så ledsen när det inte funkar. Jag ringde förra veckan till Adobe support men då jag bara hade elements 4.0 så fick han inte hjälpa mig. Då laddade jag ner 6.0 men han visste ändå inte hur jag skulle göra. Finns det någon vänlig själ här på forumet som vet hur jag ska göra? 0 Citera
Humlan Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 är det photoshop du anväder eller premiere elements? Det är ju samma familj men photoshop är bildbehandling och premiere video. 0 Citera
StenR Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 är det photoshop du anväder eller premiere elements? Det är ju samma familj men photoshop är bildbehandling och premiere video. photoshop elements är en billigare variant av photoshop... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.